Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 5 October 2013

Selesai uruskan pendaftaran Program Pensiswazahan Guru (PPG) 2013


Selesai uruskan pendaftaran Program Pensiswazahan Guru (PPG) 2013 | Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, selesai uruskan pendaftaran Program Pensiswazahan Guru (PPG) 2013 hari ni.. Boleh tahan ramainya juga.. Seperti biasa, emcee nya ialah saya di pagi hari lagi.. Memang tak boleh larik.. Dah dicopkan di dahi sebagai emcee semua majlis kot.. Hehe..

Program Pensiswazahan Guru (PPG) 2013, memang satu kelebihan kepada semua guru lepasa diploma untuk melanjutkan pengajian kerana satu, ianya fleksibel dan mendapat biasiswa.. Lagipun sekarang, untuk guru dapatkan DG 41, dah tak perlu interview macam sebelum-sebelum ini..

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. Selamat melajutkan pelajaran Cikgu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap harap mereka tidak sia-sia kan peluang yang ada ni..

      Delete
  2. kebanyakannya kelihatan yang dah berumur ker...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bercampur-campur.. Paling muda lewat 20-an..

      Delete
  3. Replies
    1. Hello hai.. Dulu ketar kepala lutut, sekarang dah ok sikit.. Haha..

      Delete
  4. wah.... bagus tu... tentu ceria kat deoan hadi emmmceeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. *jadi

      alahai sorry ekkk... asyik typo error je ni... stres sekejap... huhuhu

      Delete
    2. Hehe.. Typo perkara biasa kak..

      Mesti kena ceria kak.. ;)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.