Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 28 September 2013

One more time !


Assalamualaikum w.b.t.. Kerja pagi ni bermula dengan jadi emcee.. Bukan apa, malas nak jadi emcee emcee ni.. Kalau memang dah tugas kerja jadi emcee, ok je.. Tapi.. Errmmm.. Nasib baik tak lama.. Kalau tak, memang tak boleh buat kerja lain la jawabnya.. BTW, harapnya hari ini tak ada banyak masalah sangat kat office.. Harapnya berjalan dengan lancar dan tak de kerja yang sangkut!! Insyaallah..

Wassalam..

10 comments:

  1. Replies
    1. alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar..

      Delete
  2. Replies
    1. alhamdulillah, semua dah berjalan dengan lancar tadi..

      Delete
  3. Replies
    1. bukan terpendam kak, terendam.. haha..

      Delete
  4. hehehe...best of luck !! slmt ber emcee-emcee... :)

    ReplyDelete
  5. hebat boleh emcee. mesti gugup nak cakap waktu minit2 pertama kan?

    My recent post : 7 Hari Seminggu 5 Jenis Baju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa je.. Tak mahir pun.. Gugup tu harus!

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.