Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 7 October 2013

Kenapa Blogger Paly tak puas hati sangat dengan Eraz??


Assalamualaikum w.b.t.. Blogger Paly buat hal lagi.. Dulu dengan entri 'Harap bro Eraz jangan marah', tapi semalam dia publish lagi entri 'Bro Eraz buat lawak malam ni' pulak.. Apesal ni bro.. Tak puas hari apa nya.. Nasib baik ko cakap perkara tu dalam entri blog yang aku leh baca kan.. Takde la cakap belakang-belakang.. Kita ni satu negeri, kalau terjumpa nanti macamana??

Amacam dengan tajuk tu korang? Itu manja ke, garang ke ape? Haha.. Relaks semua.. Tak de ape pun sebenarnya.. Tajuk dan kata-kata di perenggan pertama tu saje je.. Nak kasi gempak.. Dia tak bersalah pun.. Hehe.. Semalam bro Paly kata Eraz buat lawak disebabkan oleh entri INI.. Apa yang lawaknya.. Memang betul la kan.. Nak tahu dia komen apa tentang Eraz semalam? Klik 'Bro Eraz buat lawak malam ni'.. Aku pasrah bro, aku pasrah.. Haha.. (Drama minggu ini)

Eraz dah komen kat entri dia tu.. Apa Eraz komen, korang kena baca kat sana.. 

#Thanx bro untuk entri itu.. Nice entry.. Dalam masa yang sama, hang dah jemput pembaca blog hang ke sini.. Haha..

22 comments:

  1. hehehe...lepas ni turn kak Farah pulak laaa..hihihi... :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Saje je guna tajuk dan perenggan pertama cmtu...

      Delete
  3. ok..tak pasal2 dah terfollow blogger paly..huhu :p btw...zara mmg sgt comel!

    ReplyDelete
  4. wahhh lepas ni paan pulak buat entry pasl eraz kiki

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Tak de la sampai HipTV kan.. Hehe..

      Delete
  6. haha.. senyum memanjang jer aku bace entri ni.. patot la tetibe ade komen kat entri lame tu haa...

    #welkam... dan thx gak, jemput pembace ke sana.. hohoho...

    ReplyDelete
  7. gaduh bergaduh meletop kebabom..hihi...gurauan para blogger lar tew..

    ReplyDelete
  8. hahaha..saya ada baca juga kat blog Paly.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.