Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 14 July 2013

Masa untuk ubah style ..

Assalamualaikum w.b.t.. Lepas beberapa minggu misi ni tertangguh, kali ni selit juga aktiviti pergi salon untuk gunting rambut.. Rambut dah panjang giler dah rasanye.. Abah dan wife pun dah berkali-kali tegur.. Mungkin kurang ensemnya bila berambut panjang.. Haha.. So 1st mission done!

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

  1. Replies
    1. berjaya tunaikan hasrat hari ini..

      Delete
  2. dah nak raya ubah ler style....style apa Eraz? Gaya No. 1 @ no. 2 @ .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No.1 dan No. 2 tu macamana kak? Hehe..

      Delete
  3. Cepatnya waktu berlalu. Rasa mcm baru2 je baca entry ni, padahal dekat 3 bulan sudahhh..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.