Monday 7 October 2013

Bila Isteri Menghias Rumah !


Assalamualaikum w.b.t.. Bila isteri menghias rumah.. Macam ayat tergantung kan.. Kalau tengok gambar di atas, itu salah satu hasil idea isteri lepas kami pergi ke SSF.. Bila tengok benda-benda yang cantik untuk dijadikan hiasan, mula la nak beli.. Beli pun demi untuk menceriakan rumahkan.. Tapi tak rugi sebab memang cantik bila dah siap pasang..

Bila isteri menghias rumah, suami memang tak boleh nak tengok saje la.. Sebabnya kenapa? Pasti la suami yang kena memaku apa semua kan.. Tak isteri nak memaku.. Kalau satu dua, ok la kot isteri buat.. Kalau banyak, tanggungjawab suami la kot.. Macam juga gambar kan.. Jadi ayat penuhnya, bila isteri menghias rumah, nak tak nak, suami juga akan terlibat.. Tak boleh malas-malas.. Kesian la kalau dia kena paku memaku.. Kot kot kena panjat memanjat.. Kalau jatuh macam mana kan.. Suami juga yang susah.. Betul tak?

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.