Wednesday 3 September 2014

Bila bawa botol susu ke pejabat !


Assalamualaikum w.b.t.. Ini kali ketiga atau keempat ko Eraz bawa botol susu Zara ke pejabat.. Eraz pakai beg galas dan botol ni Eraz selit kat tepi.. Memang orang boleh nampak la.. Nak tinggal dalam kereta, risau la susu dalam tu masam kan.. So bawak la masuk office sebab at least bilas dengan air kan kat patry..

Ape kes sebenarnya bawa botol susu ni? Haaaa.. Itu la tandanya Eraz ni papa kan.. Kalau dulu, mana ada kan.. Perlu ke? Hehe.. Tak de la.. Ini sebenarnya.. Kalau time Eraz hantar Zara ke nursery dan kami bekalkan susu dalam kereta.. Masa on the way ke nursery, kalau dia tak main, dia hisap la susu tu.. Nak kasi kenyang kan.. Tak letak terus dalam beg nursery sebab botol untuk seharian kat nursery dah ada..

Kalau nampak botol susu tu, sure ada yang bertanya.. Setakat, tak de lagi kot staf lain buat camni.. Hehe.. Eraz selamba je la.. Orang bawak botol air ke pejabat.. Tupperwear bagai.. Eraz bawa botol susu Zara.. Haha..

9 comments:

  1. ok ler tu ada cop mohor "sudah dimiliki"...hehe

    ReplyDelete
  2. Org yg terpandang cepat-cepat bisik dalam hati "Ohh bapak budak dah die ni rupanya..." dengan nada keciwa hahaaa...

    ReplyDelete
  3. kat office farah ada sorang dulu...tapi mummy ler...terbawak botol susu sebab letak dalam handbag...tapi mummy ash tak pernah lagi buat masa sekarang ni...ha ha ha...

    ReplyDelete
  4. Hehehe.. Comel je botol zara..

    ReplyDelete
  5. Biasa org pompuan yg bawa botol susu anak nie....

    ReplyDelete
  6. Bapak mithali ni. Botol susu anak pun di bawak ke pejabat. Hehe.

    ReplyDelete
  7. Seb baek org tak fikir eraz minum air ngan botol susu. Hikkk

    ReplyDelete
  8. Memang comel jer botol susu Zara...warna pink lagi....hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.