Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 21 September 2014

Konsert Minggu Ketiga AF 2014 | Farez Tersingkir

Konsert Minggu Ketiga AF 2014 | Farez Tersingkir - Assalamualaikum w.b.t.. Pertama sekali apa yang Eraz nak cerita sebagai penonton dirumah ialah drama sebabak tu, rasanya macam tak perlu la.. Tak tahu la apa motif.. Untuk jadikan bahan lawak? Bahan untuk naikkan semangat pelajar? Atau sekadar hiburan? Rasa malu pun ada tengok drama macam tu.. Better tunjukkan klip mereka belajar dalam akademik je la.. Lagi ok.. Rasa malu pun ada tengok drama macam tu..

Konsert Minggu Kedua AF 2014 | Wawa Tersingkir

Minggu ni, mungkin ada persembahan pelajar yang ok dan yang tak ok.. Antara yang sedap mata memandang, sedap telinga mendengar ialah Ziha.. Tapi dia terlebih fokus pada abang topeng la pulak.. Lebih banyak memandang abang topeng dari penonton.. Ewal? Serius tak fokus.. Haha.. Bukan Ewal nyanyi tak fokus, tapi Eraz yang tak fokus dia nyanyi.. Adele memang suara sedap, tapi lagu tak kena kot.. Nina pun sama, lagu pun ok.. Tapi suara dia macam lain je malam ni.. Hehe.. Cukup! Ini sekadar juri tak bertauliah je.. Santai-santai..

By the way, malam ni malam Farez yang tersingkir.. Komen? No komen? Hehe..

3 comments:

  1. Assalamualaikum dan singgah pagi Eraz...Firman dapat pujian dari Datu Aznil...tak nak komen lebih2...hehe...apa2 pun semoga peserta AF 2014 berjaya.....

    ReplyDelete
  2. Ade jugak yg bertopeng. Kang pasni amuk bertambah2 mengamuk sbb de org tiru dia lagi. Alahai..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.