Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 12 September 2014

Soalan Bahasa Inggeris UPSR 2014 Bocor !!

Soalan Bahasa Inggeris UPSR 2014 Bocor | Assalamualaikum w.b.t.. Dalam pada duk kecoh Soalan Sains UPSR 2014 Bocor, semalam timbul pula berita rasmi yang menyatakan Soalan Bahasa Inggeris UPSR 2014 pula bocor.. Alamak.. Camne leh bocor semua.. Mesti ramai akan terfikir, kalau dah dua soalan bocor, soalan lain macamana kan..

Peperiksaan subjek Sains ditunda ke 30 September manakala Bahasa Inggeris pun sama kan.. Kes Sains dah melambatkan saat 'merdeka' adik-adik UPSR kita ni ditambah pula dengan Bahasa Inggeris, bertambah lagi la masa mereka nak kena study.. Kesiannya..

Siapalah dalang semua.. Eraz percaya, pihak berkuasa akan berjaya juga tangkap dalam masa terdekat.. 

Soalan Sains UPSR 2014 Bocor

7 comments:

  1. cik akak pon terkejut juga pagi nie...
    tak sangka boleh pula soalan BI terjebak sekali

    ReplyDelete
  2. takde integriti orang yang bocorkan soalan ni

    ReplyDelete
  3. Mak ayah/ cikgu/ anak murid, memasing dah stress. Alahai..sian adik2 tahun ni.

    ReplyDelete
  4. Kesian kat adik2 yg menduduki UPSR tahun ni...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.