Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 22 September 2014

Permainan Dulu-Dulu


Assalamualaikum w.b.t.. Eraz tak pastilah samada budak-budak sekarang pernah main ke tak permainan macam di atas tu.. Kalau Eraz yang dah berumur 30-an ni, memang masih ingat la bila main permainan semua tu.. Tak semua lapan-lapan main.. Tapi permainan 1, 2, 4, 6, 7 dan 8 tu memang diantara permainan lepas sekolah dulu-dulu.. Korang lak macamana? Jom kite namakan permainan-permainan di atas!

#Main terjun sungai tak de ke? Lastik burung ke.. Hehe..

8 comments:

  1. no 4, no 6, no 7 tu selalu... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Semua pernah main... lepas spm pun last keluar sekolah main lagi yang no8 tu... kenangan sungguh... :)

    ReplyDelete
  3. Tak pernah main yang no.5 dan no.8....hehe

    ReplyDelete
  4. Fuhh..kenangan abiss.. Hihi.
    1. Galah panjang
    2. Nyorok-nyorok
    3. Lompat tikus
    4. Teng teng
    7. Lompat getah
    8. Baling selipar.

    Hehehe..batu seremban ngan penutup tin takde ke?

    ReplyDelete
  5. Semua pernha main^^ Sempat la main sebelum dapat sle

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.