Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 22 September 2014

Permainan Dulu-Dulu


Assalamualaikum w.b.t.. Eraz tak pastilah samada budak-budak sekarang pernah main ke tak permainan macam di atas tu.. Kalau Eraz yang dah berumur 30-an ni, memang masih ingat la bila main permainan semua tu.. Tak semua lapan-lapan main.. Tapi permainan 1, 2, 4, 6, 7 dan 8 tu memang diantara permainan lepas sekolah dulu-dulu.. Korang lak macamana? Jom kite namakan permainan-permainan di atas!

#Main terjun sungai tak de ke? Lastik burung ke.. Hehe..

8 comments:

  1. no 4, no 6, no 7 tu selalu... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Semua pernah main... lepas spm pun last keluar sekolah main lagi yang no8 tu... kenangan sungguh... :)

    ReplyDelete
  3. Tak pernah main yang no.5 dan no.8....hehe

    ReplyDelete
  4. Fuhh..kenangan abiss.. Hihi.
    1. Galah panjang
    2. Nyorok-nyorok
    3. Lompat tikus
    4. Teng teng
    7. Lompat getah
    8. Baling selipar.

    Hehehe..batu seremban ngan penutup tin takde ke?

    ReplyDelete
  5. adeh..lucu bila di kenang..

    ReplyDelete
  6. Semua pernha main^^ Sempat la main sebelum dapat sle

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.