Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 1 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 1 - 1 Gambar Terbaru Anda & 5 Fakta Tentang Diri Anda

Assalamualaikum w.b.t.. Cabaran 30 Hari: Hari 1 - 1 Gambar Terbaru Anda & 5 Fakta Tentang Diri Anda? Haaaaa.. Ini cabaran dari #KelabBloggerBenAshaari.. Saya best untuk menjebakkan diri.. Member lain dah publish semalam. tapi Eraz di antara yang lewat kot.. Sebab semalam memang betul-betul ada hal yang tak boleh dielakkan.. So team KBBA, baca ni.. Hehe..

Ini kira gambar berbaru jugak la.. 

Apa 5 fakta menarik tentang Eraz Fadli??? Meh nak senaraikan.. Tapi tak tahu la menarik ke tak.. Hehe.. Tapi kira boleh la sebab tak semua orang tahu kan..
  1. Sudah berumur 30 tahun dan Disember ni nak masuk 31 tahun dah.. Tapi masih 'koya' muda lagi.. Haha..
  2. Nama 'Eraz' tu muncul dalam tahun 2008 atau 2009 rasanya sebab ada orang kata, Eraz ni iras dengan satu artis tu.. Artis mana? Errrmmmm..
  3. Sangat sangat sangat pemalu orang tapi kalau dah mula bercakap, macam dah kenal lama..
  4. Pernah jadi penyanyi utama kumpulan Nasyid di sekolah dulu.. Tapi dulu-dulu la.. Dah lama tinggalkan bidang tu.. Haha..
  5. Lelaki yang suka kucing sebab dari kecik lagi, memang ada gambar dengan kucing.. Orang kata, lelaki yang suka kucing ni, penyayang.. Haha..

Alhamdulillah, berjaya sudahkan cabaran hari pertama (semalam).. Haha.. Tahniah team KBBA sebab wujudkan idea entri ni.. Peace no war.. Published!

33 comments:

  1. wowwww.... lelaki suka kucing adalah lelaki macho okeh.. hihiiii

    ReplyDelete
  2. sama la kita, suka kucing jugak...

    ReplyDelete
  3. nampak muda... awet muda ler ni... hehe

    ReplyDelete
  4. haaaaa 31 ayyoooo..ingat 25 hahahahha tq join

    ReplyDelete
  5. Memang nampak ciri-ciri penyayang tuh...

    ReplyDelete
  6. No.5 tu aku baca laju...eraz suka kencing ! , maaf keterlanjuran di situ. Ya suka kucing pemalu miow².

    Tggu next punya tajuk.

    ReplyDelete
  7. Haaa bagus bagus, hanim pun sayang kucing :D

    ReplyDelete
  8. peace no war!!! ha ha ha... eraz nak tau jugak retis mana tu??? farah takut kucing...

    ReplyDelete
  9. Oo...pernah jadik penasyid. Mesti suara sedap kan? Nasyid sikit. :)

    ReplyDelete
  10. Wahhh pndai nyanyi jgkk. Boleh la karok sesama nnt. Hihi

    ReplyDelete
  11. Wow.. penyanyi nasyid. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  12. Wahh btul ke llki yg suka kucing tu penyayang :v

    ReplyDelete
  13. tengah bayang camane abg eraz jadi penyanyi nasyid ni

    ReplyDelete
  14. Bukan koya.. tapi mmg nmpk muda.. ok NAMPAK je tauu kekekkekek

    ReplyDelete
  15. Semoga berjaya Eraz...baru tau ni kalau lelaki suka kucing org dia penyayang...hehe..

    ReplyDelete
  16. waaa. ingat kan sebaya kita. eh ekekeke

    ReplyDelete
  17. Nampak muka tu mcm pernah menganggotai kump. nasyid..hehe

    ReplyDelete
  18. face seiras artis....?sapa tu ek?

    ReplyDelete
  19. umph,best.... lepas ni nak buat cabaran 30 hari jugak la....

    ReplyDelete
  20. tasya pun suka kucing jugak..tp dapat suami yang geli kucing jadi tak bolehla bela..hehe

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum, salam terjah! congrates jadi orang pertama dalam bloglst geng cabaran 30 hari . geng ya?hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.