Friday 26 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 26 - Gajet Kepunyaan Anda


Assalamualaikum w.b.t.. Cabaran 30 Hari: Hari 26 - Gajet Kepunyaan Anda.. Fuyoooo.. Dah masuk ke hari yang ke 26.. Tinggal beberapa hari je lagi untuk completekan 30 hari.. Alhamdulillah.. So hari ni tajuk tak menyusutkan kepala sangat.. Bercerita tentang Gajet Kepunyaan Anda..

Gajet yang paling berguna pada Eraz sekarang ialah Galaxy Tab.. Tab ni la Eraz surf internet di mana saje sebab internet pun unlimited.. Update blog pun banyak dengan Tab ni.. Laptop tu ada, tapi guna untuk masa-masa tertentu je la.. Usia gajet ni pun dah boleh kata veteran jugak la kot.. Kalau orang lain, dah dua tiga kali tukar kot.. Tapi Eraz tetap setia lagi.. Walaupun ada kala memang menguji kesabaran, Eraz cool je.. Haha..

#Cabaran30Hari #Hari26 #KelabBloggerBenAshaari

8 comments:

  1. Mesti tuan dia cermat. Sbb tu tahan lama :)

    ReplyDelete
  2. Lagi berape hari tamatlah suda cabaran. Haha. Same tamat ngan citer korea laaa. ><
    Kakak ana pun still pakai Galaxy Tab.

    ReplyDelete
  3. Diana dulu ada tab 2,tapi adik ipar nak sangat beli...jadi Diana jual kat dia...baru jer Diana beli tab baru bulan lalu...hehe...

    ReplyDelete
  4. Ye la..sayang kan barang yg lama dah kita guna kan kn?

    ReplyDelete
  5. Guna selagi boleh, jgn bazir duit nk ikut trendy gadget sangat...pcl pon.

    ReplyDelete
  6. Guna selagi boleh, jgn bazir duit nk ikut trendy gadget sangat...pcl pon.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.