Friday 26 September 2014

Mengidam Chocolate Cake !

Assalamualaikum w.b.t.. Ini hal semalam.. Dan juga ia berlaku bila penggemar a.k.a penggila chocolate ni 'mengidam' nak makan kek chocolate! Masa on the way nak balik rumah selepas hantar isteri ke officenya sekejap, singgah di Secret Recipe, Kubang Kerian.. Tiada yang lain yang dicari, cari kek yang berasaskan chocolate je.. Ada la dua tiga pilihan..

Akhirnya dua yang menjadi pilihan.. Satu, Eraz yang decide, satu lagi, isteri.. Isteri syorkan Larva Chocolate dan Eraz nak Moist Chocolate Cake.. Ternyata pilihan isteri yang terbaik! Habis serta merta yang Larva tu.. Yang satu lagi, slow sikit..

Sebenarnya ada kisahnya disebalik Eraz 'mengidam' chocolate cake ni.. Semuanya gara-gara satu program TV tu.. Isk isk isk..

7 comments:

  1. erazzzz, pos sikit kat sini boleh? he he he...

    ReplyDelete
  2. isk isk isk...abe ni buat saya lapar kek la

    ReplyDelete
  3. Haha..ni kes pengaruh tv la ni kan? Same laaa..kekadang jadi teringin tu sebab pengaruh tv. XD

    ReplyDelete
  4. Sedapnyer kek tu..

    ReplyDelete
  5. Sama pulak.. Hari tu tengok Best In The World kat AFC.. Boleh pulak si Razif makan kek.. Esok tu terus deno ke Secret Recipe cari kek.. hihik :p

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.