Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 25 September 2014

Kenapa Perlu Baca Blog Parenting


Assalamualaikum w.b.t.. Kenapa Perlu Baca Blog Parenting? Sebabnya mereka berkongsi tentang pengalaman mereka tentang dunia parenting ni yang mana mungkin akan berguna kepada semua pembaca.. Eraz sendiri pun berniche kan parenting sebab bagi Eraz, mungkin apa yang Eraz tulis tu, mungkin akan menjadi panduan kepada parent yang lain atau bakal parent.. Insyaallah.. Banyak blog parenting yang Eraz suka terjah.. Tapi tiga antara iala blog SATU, blog DUA dan blog TIGA.. Selain dari tiga ini, ada link blog parenting lain dalam bloglist Eraz.. Sengaja tak tulis nama blog mereka sebab nak korang turut sama terjah.. Peace no war..

6 comments:

  1. errrrr errrrr errrrr...i is suka baca blog parenting jugak...he he he...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas komitmen...:) terima kasih juga membaca blog MB...

    ReplyDelete
  3. Huhu..terbaik! ^_^ boleh dijadikan rujukan belog parenting ni kan.

    ReplyDelete
  4. Suka juga baca..amik pengalaman dripada yang dah berpengalaman

    ReplyDelete
  5. Deno yang tak berumahtangga lagi pun selalu baca blog parenting.. hihik :p

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.