Monday 29 September 2014

Setiaku bersamanya ..

Assalamualaikum w.b.t.. Bermula Jumaat pagi baru ni lagi, Eraz menemani isteri ke HUSM seawal pukul 6.30 am sebab nak buat blood test.. Gambar di bawah tu Eraz snap pada hari Sabtu lepas.. Pergi dengan siap-siap pakaian kerja sebab lepas tu, masuk office.. Jumaat dan Sabtu.. Cuma semalam je kasual sebab cuti.. Hari ni pula ister decide nak pergi sendiri sebab rasa macam dah better dan nak masuk office katanya.. Takde MC dah..

Alhamdulillah, keputusan hari, platlet makin naik walaupun kadungan air dalam badan turun sikit.. Esok boleh skip buat blood test.. Lusa pulak kena pergi.. Alhamdulillah, nampaknya makin ok tapi sekarang ada gatal-gatal sikit pada badan terutama tangan.. Errmmmm.. Doktor ada bagi ubat, tapi macam tak menjadi je.. Katanya itu perkara biasa jika demam denggi tu nak OK.. 

#Kalau Zara baca entri ni nanti, Zara pun teman Mama dan Papa juga masa pergi HUSM pada pukul 6.30 pagi tu.. Bukan main aktif lagi kat situ.. Tapi atas ribaan dan dukungan papa la.. Mama tak larat..

5 comments:

  1. bapa dan mithali. memang itu didambakan setiap wanita terutama waktu sakit. semoga isteri cepat sembuhnya. AAmiin

    ReplyDelete
  2. :)) get well soon to your wife

    ReplyDelete
  3. Moga segera sembuh..

    ReplyDelete
  4. semoga isteri Eraz cepat sembuh...

    ReplyDelete
  5. Banyak2 minum air je ubt demam denggi ni. Hoppe cepatlah sembuhnye. Zara dah rindu mama dia la tu.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.