Monday 22 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 22 - Destinasi Percutian Impian


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba hari yang ke 22 untuk Cabaran 30 Hari.. Tiba-tiba rasa sekejap je.. Menarik juga cabaran ni terutama kepada mana-mana yang jarang update blog.. At least jika dia menyahut cabaran ni, akan ada la satu entri dalam blog dia.. Oklah! Tajuk untuk hari yang ke 22 ni ialah Destinasi Percutian Impian.. Sebut pasal percutian ni, sedih sebenarnya sebab kekangan CUTI!!

Apa-apa pun, tipulah kalau Eraz kata tak de langsung Destinasi Percutian Impian kan.. Banyak.. Antaranya Korea.. Dan lain-lain tempat yang cantik dan menenangkan.. Kalau tak sempat nak sampai luar negara, dalam Malaysia pun ok.. Banyak tempat yang boleh menjadi pilihan.. Pulau Langkawi ke, Pulau Perhentian ke, Pulau Tioman ke dan lain-lain lagi la..

Tapi buat masa sekarang, memang tak boleh nak buat apa.. Sebab kekangan di atas tadi la.. Errrmmmmm. Ok bye!

7 comments:

  1. Korea tu... Wow!!! nak sneak in into the luggage ....

    ReplyDelete
  2. Same la kita nk ke korea... jom jom jom!!!

    ReplyDelete
  3. waaah..korea..
    yaya teringin nak ke negara 4 musim sebab nak pergi ke taman lavender..huhu

    ReplyDelete
  4. Hope satu hari nnti Eraz dpt gi bercuti ngan Zara n wife Eraz ke tempat yg di inginkan. :) mula2 bercuti dulu dalam Malaysia. Next time leh bercuti ke luar negara pulak. :)

    ReplyDelete
  5. nnt Zara dah besar sikit abang bawak la jenjalan :)

    ReplyDelete
  6. bestnyer klu tercapai impian itu..

    ReplyDelete
  7. Semoga impian bro Eraz tercapai.. :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.