Tuesday 16 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 16 - Siapa, Bagaimana Anda 10 Tahun Lagi


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Hari ni dah sampai ke Cabaran 30 Hari : Hari 16.. Siapa, Bagaimana Anda 10 Tahun Lagi.. Mula-mula baca tajuk tu, terbaca apa yang akan berlaku dalam masa sepuluh tahun lagi.. Ini dikira impian juga la kan.. Ok,, Mungkin ini diantara yang boleh dikongsikan..

1. Dalam bidang kerja, kalau masih berada dalam bidang yang sama, 10 tahun lagi, maybe Eraz dah melangkau ke 2 pangkat ke atas.. Insyaallah.. Bergantung kepada perangai Bos juga.. Haha.. Insyaallah..

2. Dalam masa yang sama, Eraz rasa, kalau dah berhenti kerja sekarang, 10 tahun lagi, selain menjadi blogger sepenuh masa, mungkin Eraz dah bukak business sendiri.. Memang ada perancangan dari dulu bersama isteri.. 

3. Insyaallah, 10 tahun lagi, Eraz rasa Eraz dan isteri serta keluarga terdekat sudah sampai ke Mekah.. Samada menunaikan Umrah atau Haji.. Insyaallah.. 

4. Dari segi keluarga, Eraz rasa dalam masa 10 tahun lagi, Eraz akan ada 2 lagi anak selepas Zara Faleesya.. Hehe.. Maybe dua lelaki atau seorang lelaki dan seorang perempuan.. Lagi satu, dah ada rumah sendiri dengan design impian sendiri..

5, ERAZFADLI.COM dah jadi blog Top Blogger di Malaysia dari semua segi.. Haha.. 

6. dan lain-lain.. ada lagi sebenarnya, tapi biarlah 5 je..

Cabaran 30 Hari: Hari 16 - Siapa, Bagaimana Anda 10 Tahun Lagi selesai.. #Cabaran30Hari #Hari 16.. #KelabBloggerBenAshaari

4 comments:

  1. InsyaAllah semoga impian abg eraz tercapai.. yeahhhhh,.. Am always support you

    ReplyDelete
  2. Moga di permudah segalanya untuk eraz..

    ReplyDelete
  3. 2 adik je untuk zara? 3 lah. Hahaha. XD mudah2an tercapai impian eraz. ^^

    ReplyDelete
  4. Setiap kita ingin yang terbaik untuk keluarga dan kehidupan kita di masa yang akan mendatang...Semoga apa yang Eraz impikan akan tercapai....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.