Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 13 September 2014

Hilang kemudaan & keremajaan ..

Assalamulamualaikum w.b.t.. Pic di bawah tu Eraz share di instagram @erazfadli masa on the way balik kerja tadi.. Hari ni pakai baju kemeja yang isteri suka.. Bangun pagi tengok dah siap gosok.. Ingatnya nak pakai baju lain.. Hehe.. Tapi kena la hargai usaha isteri bangun awal pagi menggosok baju kan.. Eraz ok je..

Satu lagi, dah sebulan lebih tak gunting rambut.. Tengok la hasilnya tak gunting rambut.. Hilang kemudaan dan keremajaan.. Handsome tetap ada la.. Haha.. Adios amigos..

7 comments:

  1. Amboiiii.... muda lagi tu, gi gunting rambut cepat... buat rambut pacak...

    ReplyDelete
  2. Hensem bergaya dah papa Zara ni...hehe

    ReplyDelete
  3. Memang kalau rambut panjang leh hilang kemudaan eh? -_-

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.