Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 12 September 2014

Neelofa di Bicara Selebriti, Balai Islam Kota Bharu


Assalamualaikum w.b.t.. Baru dapat tahu dari Instagram @kelateku .. Ada program Bicara Selebriti di Balai Islam, Kota Bharu, Kelantan malam ni, 12 September 2014.. Mengikut iklan tu, ramai juga yang terlibat.. Antaranya Neelofa, Eja, Ahmad Idham, Ustazah Fatimah Syarha dan Amin Idris.. Pernah dulu sekali pergi di tempat yang sama untuk program Bicara Selebriti ni.. Jemputannya orang lain la.. Memang penuh dan isunya pun menarik.. Malam ni macam tak kesampaian kot sebab tahu pun last minit.. Dan Zara pun masih kecil.. Susah la nak pergi ke tempat yang ramai orang..

7 comments:

  1. ada masa dpt lah pergi... mana tahu lain masa juga ada :)

    ReplyDelete
  2. InsyAllah bila Zara dah besar ada lg program mcm ni...bolehlah Eraz pergi....

    ReplyDelete
  3. Insyaallah ada rezeki nak g lain kali...(^~^)

    ReplyDelete
  4. Nelofa tu. :D takpe la, takde rezki nak ikut. Nanti dia buat, dapat la ikutkan.

    ReplyDelete
  5. insha Allah lain kali boleh pegi

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.