Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 19 September 2014

Siapa Pemenang Anugerah Lawak Warna 2014 ?


Pemenang Anugerah Lawak Warna 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni rupanya Anugerah Lawak Warna 2014.. Best ke tak, tak tahu la.. Siapa yang menang, akan terjawab... Yang pasti, Jihan Muse tercalon untuk dua kategori.. Nampak macam ada harapan untuk menang.. Kalau dia menang, memang tahun dia la 2014 ni.. Kat TV pun muka dia je.. Orang kata, tuah orang nampak di kaki, tuah manusia, tidak siapa yang tahu..

Banyak juga kategori yang dicalonkan.. Rasanya Nur Fazura pun ada tercalon.. Shaheizy Sam, Bront Palarea, Maya Karin, Yana Samsudin, Diana Danielle pun tercalon.. Memang ke tak tu, tak tahu la kan.. Kalau tahun lepas, menang Eraz tengok.. Persembahan yang paling diingatkan ialah geng Sepahtu la.. Tahun ni, tak tahu la.. Harap-harap sempat la tengok.. Kalau tak, tengok yang direkod je la.. Super Spontan tak de malam ni ek?

3 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah pagi Eraz....tahniah kepada yang berjaya nanati....Diana harap Jihan Muse pun menang...

    ReplyDelete
  2. Sejak cuti ni..da lame tak layan astro kat rumah abg ana. Isk! Bukak tv pun malas. XD

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.