Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 9 September 2014

Calon Suami yang Handsome


Assalamualaikum w.b.t.. Agak-agak ramai orang wanita setuju ke dengan kenyataan di atas? Ke 100% setuju? Kalau tanya lelaki, peratusnya mesti berbeza kan.. Pendapat ni macam-macam.. Kadang-kadang, dengar kata kunci sesuatu pendapat tu, kita tak setuju.. Tapi bila dihurai, kita mungkin boleh setuju.. Tapi, balik pada topik di atas, Eraz tak merokok.. So Eraz dikategori suami or lelaki handsome jugak la kan.. Hehe...

14 comments:

  1. lelaki yang hensem kalau akhlaknya tak baik, sudah tentu perempuan tak suka. so conclusion is lelaki yang hensem adalah lelaki yang baik.. haha. sekian terima kasih :)

    ReplyDelete
  2. kalau yg tak merokok tuh hensem kiranya saya jejaka kategori teen top lah..hahahahahahahahahahahahaa :D

    ReplyDelete
  3. Saya setuju tp muka hensem kena seiring dgm akhlak juga. Hehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha iya ke! kan dah kata tak merokok so Hensem..nice entry

    ReplyDelete
  5. hehe setuju 100% eraz..sebab suami tasya tak merokok.

    ReplyDelete
  6. Gua tak merokok, tapi xde pun nak nak terima gua jadi calon suami.

    So macam mane nie?

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  7. Setuju.. sebab aku pun tak merokok.. ha ah

    ReplyDelete
  8. haha.nak kata agree tu tak jugak.
    sbb ade je yg ensem merokok.
    tp yg pasti lelaki yang tak merokok ni memang gentleman. haha !

    meh lawat yana meh

    http://hati-qaseh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. En.Hubby Diana pun tak merokok juga....hehe

    ReplyDelete
  10. pada gua la kan bro..tak semua lelaki tak isap rokok hensem..ada yang tak isap rokok tak hensem..tapi hakikatnya gua mmg hensem walaupun tak isap rokok...kah3

    ReplyDelete
  11. Setuju. Tak suka lelaki merokok. Huhu.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.