Saturday 6 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 6 - Apa yang anda makan hari ni


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni masa untuk buat entri Cabaran 30 Hari untuk Hari ke 6 - Apa yang anda makan hari ni.. Mula-mula terfikir, nak buat entri ni pada waktu pagi ke, tengahari ke, atau malam.. Kalau pagi, tepek gambar breakfast je la.. Kalau tengahari, maybe dua gambar. breakfast dan lunch.. Kalau malam pulak, kena tambah satu lagi gambar la kan, dinner..

So Eraz decide untuk up entri dalam pukul 12 tengahari je la.. Before lunch.. So cerita breakfast je la dalam entri ni.. Hari ni Sabtu, kerja as usual.. Alhamdulillah, bila tak sibuk dan kalut waktu pagi, isteri akan memasak sesuatu untuk Eraz.. Hari ni simple je isteri masak iaitu, gambar di bawah :


Mee goreng ala rasa isteri tersayang.. Kebetulan hari ni boleh dikatakan hari yang busy, so nasib baik isteri bekalkan sesuatu.. So pagi-pagi lagi, sampai je office, terus makan dulu.. Sebab kebiasaannya, kalau tak makan terus, memang sampai ke tengahari la baru jamah makanan tu.. Kalau isteri baca entri ni, terima kasih.. Sangat sedap sebab isteri tahu selera dan citarasa suami.. Peace..

18 comments:

  1. Mee goreng nampak basah memang selera pcl tu. Bagus bawa bekalan hidup ke tempat kerja.

    ReplyDelete
  2. Hari ni plan nak goreng mee jugak, tp tak jadi sebab ada hal pagi tadi :p , sedap nampakk tuh!

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Eraz...sedap tu mee goreng apalagi hasil dari air tangan org tersayang...Diana pagi tadi pun bw bekal mee goreng...tengahari pulak..ada makan2 kat ofis..

    ReplyDelete
  4. Sedap nye mee goreng tu..

    ReplyDelete
  5. dah alama tak masak mee untuk suami tersayang... ternampk mee ni haa baru teringat suami sy pun suka makan mee yang saya masak... tehehe ntahle sedap ke idok

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah , beruntung de mknn dibekalkan.

    ReplyDelete
  7. ramai hari ni makan mee goreng..

    ReplyDelete
  8. bahagia kalau isteri masak kan?? untung eraz....

    ReplyDelete
  9. Sedap pula ena tngok.. huaaa laparrr

    ReplyDelete
  10. Mee goreng masakan isteri diyakin bersih. :) sedap pulak tu kan.. Untung2. :D

    ReplyDelete
  11. Pewwittt terasa sampai kat tekak dah..macm mee goreng mamak..

    ReplyDelete
  12. Untunglaaaa bini masakkan hehee...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.