Wednesday 17 September 2014

Zara Faleesya, Setahun Sebulan

Assalamualaikum w.b.t.. Itu la aktiviti Zara seharian.. Main main main.. Budak-budak memang tak pernah kenal erti penat.. Gambar tu Eraz snap masa Zara duk main kat peti ais.. Semua yang terlekat di peti ais, yang boleh tercapai oleh tangan dia, semua dia ambil.. So sekarang, banyak benda kena susun di tempat yang Zara tak boleh capai..

Dari ruang tamu ke dalam bilik.. Dari bilik ke dapur.. Rata tempat dia pergi.. Sapu lantai kena kerap la.. Kang Zara kutip apa-apa kan..'Bilik air, make sure sentiasa tertutup.. Tapi.. Tapi itulah kebahagiaan kami.. Apa-apa pun yang Zara buat, janji dia selamat dan sentiasa di selia.. Jangan biar terlepas dari pandangan.. Sama-sama kita beringat..

4 comments:

  1. Hehe lawak la budak tecik ni

    ReplyDelete
  2. kiut nyer rambut zara...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Eraz....wahh...tak sedar Zara dah setahun sebulan...comel Zara dengan rambut gerentingnya...

    ReplyDelete
  4. Haha. Budak2 kan. Mane kenal erti penat. Kita je la yg penat tgk dia main. XD

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.