Tuesday 16 September 2014

Memperkenalkan Apps Edisi Blog | Khas untuk Ping Entri Blog

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni Eraz nak memperkenalkan satu Apps terbaru yang khas untuk blogger-blogger pin kan entri terbaru mereka.. Di Facebook or twitter, dah biasa ping kan.. So kali ni, kita try di Apps ni pulak.. Dalam masa yang sama, tak mustahil bilangan pengunjung tu bertambah kan.. Jika guna Apps Edisi Blog ni, bila-bila masa je boleh pin sebab boleh guna android yang ada di tangan kita je.. Jom ramai-ramai register!! Klik link di bawah :


atau download melalui playstore ikut android.. Type com.edisi.blog

Dibawah ni Eraz print screen kan satu dua gambar Apps berkenaan untuk rujukan.. Sesiapa nak guide cara pendaftaran, boleh klik entri hasil blogger Ruby.. Lengkap di sana.. Jom ramai-ramai penuhkan apps terbaru ni.. Insyallah akan berguna pada korang semua.. Sama-sama kita berkumpul di situ untuk kongsikan entri menarik korang..




Ini Eraz kongsikan serba sedikit tentang Apps terbaru ni.. Apps Edisi Blog ialah aplikasi mobile untuk anda mempromosikan blog entri dan mendapatkan pelawat ke blog anda melalui mobile phone atau android anda..
  1. Ping Blog – Untuk ping content blog anda, sebaik sahaja ping, entri anda akan dipapar di laman utama app.
  2. Popular – Senarai entri yang popular pada hari tersebut.
  3. Blogger – Senarai blogger yang boleh anda layari di app ini.
  4. Kategori entri – Terdapat lebih dari 10 kategori utama yang anda boleh layari dan lawat.
  5. Kolaborasi – Rakan kolaborasi #kelabbloggerbenashaari
  6. Entri – Segala entri yang dipaparkan di aplikasi ini adalah hakmilik blogger itu sendiri dan pihak pembangun aplikasi tidak bertanggungjawab di atas salahlaku atau jika disalahguna oleh pihak lain.
  7. Versi : Versi 1.0

8 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.