Tuesday 16 September 2014

Biodata Aman AF 2014

Biodata Aman AF 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. AF 2014.. Relevan lagi ke AF? Sebab musim lepas katanya dah suam-suam kuku.. Tengok tenaga pengajar, ok, diaorang nak bangkit semangat pelajar dulu-dulu.. Pengetua.. Errrmmm.. Ok je la kot.. Tapi kalau dapat Dato' Ramli MS, better kot.. Tapi Astro mesti ada reason kan.. Dan Dato' Hattan pun ada pengalamannya yang tersendiri.. Pengacara, Zizan Razak.. Ok je la kot sebab tahun lepas dah ada dia.. Tiba-tiba pengacara Diari AF ialah Jihan Muse.. Wow! Sesuatu yang baru.. Kena tengok ni, Diari time Jihan mengacara je kot.. Haha.. Jahat giler..

Tapi masa Konsert Minggu Pertama baru ni, Jihan Muse jadi pengacara bersama Zizan Razak.. Sesuatu yang ditunggu juga tu.. Tengok la sampai habis dan akhirnya drama Jihan disingkirkan sebab nak gantikan dengan Faisal Ismail.. Ok la drama tu sebab Jihan memang buat muka terkejut yang kelakar.. Haha.. Ok!! Entri ni untuk Aman AF 2014 kan.. Kenapa nak buat entri pada dia?

Biodata Aman AF 2014

Sebabnya pertama, tiba-tiba masa Aman AF 2014 ni trending di twitter masa malam Konsert Pertama AF 2014.. #AF2014 tu trending, ok la, tapi tiba-tiba #AmanAF2014 pun sama naik.. Sorry to say, memang dia sangat kaku la malam tu.. Mungkin tak biasa kan dengan persembahan di pentas.. Nyanyi pulak lagu Andai Ku Tahu (Ungu).. Kenapa dengan lagu tu? Errrmmmm.. Lagu best la.. 

Ramai yang kata, bila lihat Aman AF 2014 ni perform, teringatkan Nubhan AF6.. Haah la.. Sama.. Dan kali pertama terdengar Nubhan nyanyi live dulu pun lagu Andai Ku Tahu (Ungu) ni la.. Masa tu ada program Marhaban Astro di Selangor.. Bulan puasa.. Oooo ok.. Apa-apa pun, entri ni bukan kata Eraz minat Aman AF 2014.. Sekadar berkongsi cerita.. Gian nak menaip malam-malam buta ni.. Tak tahu la ada orang baca ke tak.. Haha.. 

Good Luck kepada semua pelajar AF 2014.. Memang ada yang nampak boleh pergi jauh.. Dan yang ada rupa sahaja pun ada.. Tapi biasa la drama AF.. Memang tak boleh nak lari kan.. Semoga kalian semua menjadi artis yang berjaya nanti.. Insyaallah..

Sumber Gambar | Yumida

#Entri yang ditulis dari last week.. Tapi macamana tah boleh terlupa nak publish.. Jadi Eraz publishkan la juga sekarang.. Rugi juga kalau dah publish kan.. Hehe.. Published!!

3 comments:

  1. Tengok persembahan Aman di minggu kedua masih lagi malu2....hehe....apa2 pun semoga semua peserta AF 2014 berjaya....

    ReplyDelete
  2. Boleh ikut jejak nubhan ni. Haha. Lagu andai ku tahu? Slownye lagu dia. :D

    ReplyDelete
  3. Hmmm...tak tengok AF..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.