Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 2 September 2014

Hasrat isteri ..


Assalamualaikum w.b.t.. Isteri Eraz memang seorang yang suka akan kecantikan dalam dan luar rumah.. Rumah mesti tersusun dan cantik di mata.. Rasanya dalam lama kot Eraz beli ada tiga pokok hidup yang dijadikan perhiasan depan rumah.. Masa beli tu masih dalam bekas hitam lagi.. Agak-agak dah besar, kami plan nak keluarkan.. So mulalah misi mencari pasu dan tanah yang bersesuaian.. 

Jadi Sabtu lepas, Eraz keluar ke nursery pokok yang terdekat untuk beli tanah hitam tu.. Kena la kasi berbaja sikit kan.. Pasu? Alhamdulillah, mak mertua berikan pada kami.. Terima kasih.. Pergi punya pergi ke kedai tu, sekali tutup.. Alahai.. Frust.. Tunggu esok je la jawabnya.. Apa jadi esok? Tunggu nak taip jap lagi..

8 comments:

  1. ok ok, Farah tunggu eraz taip...hik hik hik...

    ReplyDelete
  2. Yelah..orang perempuan kan..kalau boleh semua dia nak nampak rumahnye luar dalam cantik & kemas selalu.

    ReplyDelete
  3. yeahh perempuan sukakan kekemasan dan kebersihan.. cantik pun menjadi keutamaan

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan singgah ptg selasa Eraz...kaum perempuan ni kalau boleh semua nak cantik.....hehe...

    ReplyDelete
  5. mesti rumah penuh dgn pokok bunga nie.....

    ReplyDelete
  6. Kat mana ni eraz? Sungai buloh banyak tempat camni kan

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.