Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 25 September 2014

Zara dapat Kuda !


Assalamualaikum w.b.t.. Bukan untuk Eraz, tapi untuk Zara.. Dua hari lepas, Tok Ma nya singgah rumah kami dan tadaaaaaa, bawak satu hadiah besar untuk Zara.. Hadiahnya seperti dalam gambar di atas tu la.. Kuda.. Boleh gerak sebab ada roda dan boleh je nak stay kat situ tapi ke depan dan ke belakang.. Hehe..

Tapi yang penatnya, mama dengan papa la.. Macam semalam, pukul 11 malam nak main kuda.. Terbongkok bongkok Papa tolak dari belakang.. Sebelah tangan pegang Zara.. Tak pe la, janji Zara happy.. Lepas main, penat, dua-dua tertidur.. Haha..

Apa-apa pun terima kasih.. 

6 comments:

  1. seronok zara dapat mainan baru lagi..

    ReplyDelete
  2. Seronok sakan zara.. layan sampai pukul 11..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Jumaat Eraz....comelnya kuda untuk Zara...hehe

    ReplyDelete
  4. Haha..mesti seronok Zara dapat "buli" papa dia.. Dapat bayangkan muka zara ketawa, sian papa dia sakit pinggang terbongkok2 tolak kuda. Keh3

    ReplyDelete
  5. nanti setiap malam dia nak main..exercise malam namanya

    ReplyDelete
  6. Best la si kecil Zara main :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.