Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 1 September 2014

Kerusi urut !


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba-tiba terbayang, alangkah bestnya kalau ada kerusi urut ni di office.. Tak lama, kalau dapat 5 minit pun ok la untuk duduk rehat atas tu.. Kenapa? Sebabnya dalam 2,3 hari lepas, memang Eraz buat kerja berat sikit.. Hingga ke saat ini, tangan kiri ni masih rasa lenguh dan mula malam semalam, belakang pula mula sakit.. Nampaknya malam ni, kena minta tolong isteri la urut kan.. Kerusi urut tak de.. Hehe.. Ready ya isteri ku.. 

8 comments:

  1. Kerusi urut mmg sedap digunakan...

    ReplyDelete
  2. bestnya kalau g spa.. *eh.. silap kerusi urut.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Gi lepak kat kerusi urut mall tu haa.. Kan kat mall byk. Masukkan singgit je, da gerak kerusi urut tuh.

    ReplyDelete
  4. kannn.. kalau ada kerusi urut sebijik dalam rumah, ya Allah alangkah bhgia hidup ku.. ekekekek

    ReplyDelete
  5. perghhh klu betul da kt opis...ty paling bhgia...

    ReplyDelete
  6. best tp kalu lama2 geli + sakit.. haha

    ReplyDelete
  7. Kalaulah ada kat rumah kerusi urut...alangkah bahagiannya hidup ini...hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.