Saturday 13 September 2014

Shopping !


Assalamualaikum w.b.t.. Bila isteri duk kemas-kemas baju Zara, terlintas yang rasanya macam dah lama tak shopping baju untuk Zara.. Last masa hari raya baru ni.. Tengok-tengok dalam almari Zara, dah banyak baju yang tak boleh dipakai.. Al-maklum la baby cepat besar dan sekarang pun dah berumur setahun lebih..

Alasan utama tidak keluar shopping baju untuk Zara sebab kerja dan cuti.. Dua-dua berkaitan.. Eraz ni cuti tak sama dengan isteri.. Isteri cuti hari lain, Eraz cuti hari lain.. Itu akan menjadi masalah untuk kami untuk keluar shopping bersama-sama.. Jadi lepas ni, kena la set satu tarikh untuk keluar bersama-sama.. Walaupun tak dapat cuti sama-sama, tapi alhamdulillah kami tidak berhubungan jarak jauh.. Itu syukur berbanding dengan pasangan yang berkahwin dan jalani hubungan PJJ kan..

So Zara, tunggu papa mama cuti sekali ya.. Zara pun boleh ikut sekali.. By the way, perasan kan gambar di atas tu.. Setuju tak dengan pattern yang dilukis.. Kalau Eraz sebagai lelaki, yes.. Kadang-kadang dah set jenama apa nak beli.. Bila sampai kat mall, terus ke tempat yang dituju.. Pilih warna then terus bayar.. Hehe..

10 comments:

  1. AA laki bini pun cuti x sama.mmh x pernah le shopping sama2.

    ReplyDelete
  2. hehe, wanita mmg cmtu..sampai puas pusing bwu g kaunter byo..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam singgah ptg Eraz...kaum perempuan ni klu shopping nak pusing2 dulu lepas puas tu baru p kaunter bayaran...hehe...

    ReplyDelete
  4. Pattern perempuan punya serabut gila hahaha

    ReplyDelete
  5. Cik akak paking suka beli baju berbudak nie...
    Tomel je.....selalu beli untuk anak sedara

    ReplyDelete
  6. Cik akak paking suka beli baju berbudak nie...
    Tomel je.....selalu beli untuk anak sedara

    ReplyDelete
  7. Setuju sangat dengan gambar atas tu! Lumrah k. :D kanak2 mmg cepat membesar. Baju pun takleh pakai lama, sayangkan.

    ReplyDelete
  8. pattern perempuan tu pun setuju.... salah satunya, sha !

    ReplyDelete
  9. Seronok zara nnt dpt baju baru..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.