Tuesday 23 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 23 - Pekerjaan yang anda ingin selain kerja anda sekarang


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, Eraz masih boleh follow Cabaran 30 Hari ini lagi.. Hari ni sudah masuk ke Hari yang Ke 23..Tajuknya ialah Pekerjaan yang anda ingin selain kerja anda sekarang.. Menarik.. Nak tahu apa? Antaranya ialah artis, model, penyanyi, pelakon pramugara dan lain-lain seangkatan dengannya.. Amacam? Sesuai tak kalau Eraz dapat kerja semua tu? Boleh kata semua kerja penuh dengan glamour.. Haha.. Tapi.. JANGAN PERCAYA.. Semua tu dusta.. Ini sebetulnya..

Jika Eraz ditakdirkan Eraz dapat memilih pekerjaan yang Eraz ingin selain kerja Eraz sekarang ialah Eraz nak kerja yang boleh cuti hujung minggu, senang nak apply cuti, gaji sama atau lebih, pangkat sama atau lebih tapi kalau boleh tempat kerja tu di area yang dekat dengan anak isteri dan family.. Ok tak? Hehe.. Simple kan.. Tak nak la beritahu nama pekerjaan tu dengan spesifik, cukuplah dengan ciri-cirinya.. Ok finished untuk entri kali ni.. Wassalam..

9 comments:

  1. Haha isinya padat walaupun entrynya ringkas:D moga tercPai la ye kerja yg senang dpt cuti hehe btw.. moga pagi yg barokah utk en.eraz☆★

    ReplyDelete
  2. Selamat pagi Eraz..All the best ya..

    ReplyDelete
  3. asalam Eraz..hari hari kena buat entry ke ni? cabaran 30 hari macam best saja. Pasal kerja ..hahaha kerja sendiri jadi bos sendiri incomen tiada had..tapi kena usaha dan usaha,tahnia

    ReplyDelete
  4. Jadi model oke jugak tuh. XD
    Nak cuti bile2 mase, nampak gayanye Eraz kene buat bisnes sendiri. Jadik bos besar gitew. Hehee

    ReplyDelete
  5. Nak jgk lah kalau ada keje gitu . Hihi

    ReplyDelete
  6. wah...best kalau ada keje macam tu..

    ReplyDelete
  7. Ida kerja gomen haaa mmg coti la weekend... tapi tetap xnk jugak kerja skrg hahahahhah

    ReplyDelete
  8. Nak kerja yg 5 hari seminggu...hihi

    ReplyDelete
  9. Kalau bro eraz jadi model ok jugak... hihik^^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.