Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 10 February 2014

Untuk Zara lagi ..


Assalamualaikum w.b.t.. Tidak lain dan tidak bukan, susu la.. Apa lagi.. Semalam pampers, hari ni susu.. Yang kat rumah masih ada separuh lagi tapi kat Nursery dah naik habis.. So, nak tak nak, jammed ke tak, kena juga terjah dapatkan susu untuk Zara petang ni..

Mama Zara ada cadangkan untuk tukar susu lain.. Sebab susu Snow ni, tak semua tempat ada.. Dan sebab-sebab lain.. Tapi Eraz still nak teruskan dengan Snow.. Hehe.. Sorry ya Mama.. Ramai yang kata, Zara dah makin tembam.. Tak tahu samada disebabkan oleh susu Snow atau lain..

#Macam nak balik cepat jumpa dia, tapi tak boleh nampaknya..

18 comments:

  1. Afiq setia dengan Snow...step 3 dah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok...ms kecik memang bam bam....bila dh dapat kaki...dah melasak...berat tak naik banyak sangat....now dh setahun 4 bulan...berat almost 12 kg...

      Delete
    2. Itu la.. Dah dapat kaki, sure turun berat badan..

      Delete
  2. Rasanya serasi snow ni dengan Zara eraz..makin bam bam zara..

    ReplyDelete
  3. takpe kalau tembam masa kecik..nnt dia dah dpt kaki, kuruslah dia

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum eraz....kecik2 bam bam x pe comel n cute jer...:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.