Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 18 February 2014

Zara nak pakai penutup kepala ?


Assalamualaikum w.b.t.. Ini semua kerja Mama dan aunty-aunty nya.. Eraz sampai je rumah dari tempat kerja, tengok-tengok yang menyambut balik bertutup kepala hijau.. Haha.. Nak kata comel, nanti orang kata puji anak sendiri.. Mana boleh kan.. Hehe.. 

Tapi bila dipakaikan tu, takde la pulak Zara susah-susah nak buang.. Takpe Zara, slow-slow belajar ya.. Kalau siapa-siapa tengok, sekarang ni dah banyak tudung untuk budak-budak.. Lagi cantik berbanding untuk orang dewasa.. Tapi Zara kecik lagi.. Dah sampai masa, kita biasa-biasa kan.. Ok sayang? Wassalam..

#Tak pernah lepas ambil gambar Zara Faleesya ni.. 

#Jom share pendapat di entri awal pagi tadi INI..

24 comments:

  1. alo lo lo, molek sungguh anak aunty yang sorang ni... bila nak jumpa adik Ash ni? suruh papa dengan mama datang KL yer...bawak zara naik flight...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti Papa ngan Mama cuba usahakan..

      Delete
  2. Alolo comel nya dia.
    Pipi dia alolo ...

    ReplyDelete
  3. comelnyeee ^^ hijau, fav color sy ^^

    ReplyDelete
  4. Cam comel jer...cam cantik jer....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.