Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 17 February 2014

Kerja Suami yang tertangguh ..


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Setakat ni, 'aktiviti malam' Eraz sejak hujung Januari lepas, masih lagi mampu diteruskan.. Walaupun kadang-kadang tu penat kerja dan outstation, tapi tetap boleh diteruskan walaupun hanya satu waktu.. Syukur.. Ini kisah 'Aktiviti Tertangguk' yang ni, lain ceritanya..

Ini aktiviti tergendala beberapa hari yang lepas.. Sepatutnya semalam, tapi tak sempat.. Dua hari lepas pun sama.. Ada je aktiviti.. Sampai aktiviti wife pun tergendala juga untuk berkemas.. So hari ni, sampai je rumah lepas keluar tadi, terus settlekan.. So, wife pun sibuk la mengemas dalam bilik.. Zara Faleesya? Duduk dengan papa dan lain Projek Memikat Suami.. Jom! Haha..

#Ada beberapa benda yang perlu disettlekan sebelum pergi ke KL untuk beberapa hari..

13 comments:

  1. Replies
    1. Bila bertambah tanggungjawab, kena la lebih pandai bahagikan masa.. :)

      Delete
    2. betul tu..kena atur masa sebaiknya..

      Delete
  2. zara tak sibuk mngemas juga ke ? hehe

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Begitulah kehidupan seorang bapa.. Hehe..

      Delete
  4. zara pun tolong sibuk sibukan diri. hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz dah umpan dengan tengok TV serta mainan..

      Delete
  5. semuanya bz yea Eraz....kadang-kadang kita selalu kejar masa.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tahu samada kita mengejar masa atau masa mengejar kita.. Hehe..

      Delete
  6. Replies
    1. Peranan dan tanggungjawab masing-masing..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.