Saturday, 8 February 2014

Dari jauh ku berlari ..


Assalamualaikum w.b.t.. Dalam minggu ni, asyik terdengar je baik lirik lagu kat atas ni.. Ini lirik lagu Salahkah nyanyi Hafiz dengan Rossa.. Lagu ni OST untuk drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta.. Melalui ayat tu, rasa macam ada maksud tersirat.. Layan je la..

18 comments:

  1. semacam jer ayat-ayat tu Eraz....?

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eraz...betul tu layan lagu ni best...:)

    ReplyDelete
  3. Hmm..apakah yg tersirat itu?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.