Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 9 February 2014

Hari Zara bersama Papa !


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni ialah hari Zara bersama Papa.. Hehe.. Dah beberapa hari Zara dengan Mama.. Papa pulak kerja.. Tapi hari ni Papa cuti sehari so, Papa akan jaga Zara.. Yang penting, kami balik rumah atuk dan nenek di Machang.. Kita spend masa di sana sebab rasa macam lama tak lepak lama-lama kat Machang.. Jumpa sekejap sekejap je..

#Lepas balik rumah atuk dan nenek, kita nak pergi mana dik?

9 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.