Tuesday 7 January 2014

Misi dapatkan Susu Snow


Assalamualaikum w.b.t.. Nak tak nak, hari ni kena juga turun mencari bekalan susu untuk Zara Faleesya.. Memang plan asal nak bagi full breastfeeding.. Tapi tak berjaya sangat.. So sekarang campur dengan susu formula.. Kami decide nak bagi Zara susu Snow Brand ni.. Sekarang ni masih lagi dalam Langkah 1.. Sekarang ni, satu tin tu ambil masa beberapa hari je.. Memang kena simpan stok yang mencukupi la..

Tentang harga.. Kalau di tin tu memang tercatat RM73.. Tapi sesetengah tempat, ada jual RM 68.. Ada tempat tu RM 64.. Tapi masa Eraz google, ada yang beli dengan harga RM 50 something.. Waaa.. Bestnya dapat jumpa yang murah.. Kat Kelantan, setakat ini, itu je la yang Eraz jumpa.. 

11 comments:

  1. Replies
    1. Murah ke tu? Masih belum jumpa yang lebih murah..

      Delete
  2. semoga jumpa yg murah.. anak buah no 2 dlu pun minum susu ni dlu

    ReplyDelete
  3. harga susu nie memang mahal, anak akak dulu tak boleh minum susu lembu kena minum susu soya, so akak beli Isomil...harganya boleh tahan ler 10 tahun lepas.....

    ReplyDelete
  4. hmm..takpe la,demi zara...

    ReplyDelete
  5. wah.. mahal juga ek.. zara skrg berapa bulan?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.