Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 27 February 2014

Sah!


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni mulakan kerja dengan senyuman yang manis semanis manisnya.. Bukannya apa, badan dah rasa semacam ni.. Semalam dah rasa perit tekak.. Bangun pagi ni nak solat Subuh, terus dah rasa lain macam.. Sah! Menuju ke arah demam.. Kena buat sesuatu ni sebelum betul betul demam.. Nanti berjangkit dengan Zara Faleesya pulak! Jom cari breakfast dulu..

13 comments:

  1. musim sekarang ni eraz...jaga kesihatan yer.... nanti cian zara tak dapat peluk dan kiss papa... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal.. Susah nak dekat ngan Zara nanti..

      Delete
  2. skang ni asik tak sihat je... takpe, insyaAllah kifarah

    ReplyDelete
  3. cuaca panas bro.kena byk minum air suam

    ReplyDelete
  4. Musim kering mmg kena byk minum.

    ReplyDelete
  5. memang musim demam rasanya... zumal pun tak sihat juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Musim sekarang ni memang ramai yang demam..

      Delete
  6. harus jaga diri di musim panas kering nie......

    ReplyDelete
  7. memang macam tu la.... musim panas cam ni..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.