Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 13 February 2014

Turn Papa hari ni..


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni nampaknya kena keluar office tepat pada masanya sebab turn Eraz pergi ambil Zara Faleesya.. Sepatutnya Mamanya.. Tapi dari pagi tadi pening kepala, kerja kat office pun tak boleh buat.. 2, 3 hari ni, asyik pening je.. Semalam dah minum air kelapa rebus.. Malam tu nampak ok, tapi pagi ni tak ok semula.. Nevermind, janji dia selamat sampai rumah..

So Papa la pergi ambil.. Kalau selalu pukul 5.45 atau pukul 6.00 baru keluar office.. Tapi kalau turn ambil Zara, pukul 5.15 dah keluar.. Hehe..

12 comments:

  1. supaya mama zara cepat sembuh...alahai comel pulak bakal menantu mummy ni..ahakssss... jangan marah eraz..nanti hantar quote tau berapa harga hantaran tu... lariiii.... (gurau2...sinetron)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Nanti datang merisik dulu ya.. Haha..

      Delete
  2. mama zara pening2 ni, zara nak dapat adik kot..hehe

    ReplyDelete
  3. hehe..penng bermakna kah??gurau2 je

    ReplyDelete
  4. Ehem..jgn2 zara nak beradik ni?hehe.

    ReplyDelete
  5. cute le zara.. nanti kim salam kat zara ekk. ... :)

    ReplyDelete
  6. pening macam Zara nak dapat adik kot...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.