Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 8 February 2014

C.I.N.T.A


Assalamualaikum w.b.t.. Bila tengok gambar kat atas, tiba-tiba rasa macam jadi mamat jiwang pulak.. Haha.. Dah lepas lama jiwang-jiwang ni kot.. Haha.. Tapi nak jugak share kata-kata kat atas tu dengan korang.. 

#Berilah cinta tanpa meminta balasan dan kita akan menemui cinta yang jauh lebih indah!

10 comments:

  1. Betul...cinta itu subjektif.paling manis cinta pada Pencipta..

    ReplyDelete
  2. cinta itu universal dan cinta itu subjektif dan berilah cinta seikhlas mungkin, In Shaa Allah lebih manis.... ahaksss mummy ash pun dah terikut dan teringat zaman jiwang dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bergantun kepada pengertian masing-masing..

      Delete
  3. Subhanallah...Maha Suci Allah...

    ReplyDelete
  4. segalanya perlu ikhlas tanpa balasan

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.