Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 6 February 2014

Rasa nak ambil, masuk ke mulut je!


Assalamualaikum w.b.t.. Pelik bebenor tajuk entri petang ni.. Haha.. Bukan apa, masa duk tengok-tengok gambar dalam Tab ni, tadi terjumpa gambar kerepok tu.. Dah la perut rasa macam tengah lapar, jumpa la gambar tu.. Rasa macam automatik tangan nak ambil kerepok tu.. Haha.. Nampak gayanya kena balik awal ni.. Hehe..

Tapi serius memang sedap nampaknya.. Bayangkan pulak kerepok tu dicicah dengan sos atau celok kepok.. Alahai.. Haha..

24 comments:

  1. kepok ikan ke tu? sy ska makan sambil tengok tb, buat cam pop corn....

    ReplyDelete
  2. sedap..klau Muz sukan cicah dgn sos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang best kalau cicah dengan sos..

      Delete
  3. kepok salah satu makanan favourite farah juga... ^_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadang-kadang boleh kenyang dibuatnya..

      Delete
  4. keropok my favourite...sapa tinggal kat kelantan @ terengganu tu..meh hantar sikit kopok kat melaka nie haa.....hihi

    ReplyDelete
  5. Hahaha...ada sebekas sebelah sally... ;)

    ReplyDelete
  6. uiks...sedapnya nampak keropok tu

    ReplyDelete
  7. terasa sama seperti abg eraz..hehe..rasa macam best je kalau makan petang2..cicah sos pulak tuh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat best.. Tambah pulak air teh.. Hehe.

      Delete
  8. kita suka keropok lekor..best!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pastikan banyak ikan berbanding tepung..

      Delete
  9. Akak pun suka mkn keropok ikan cicah sos..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.