Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 10 February 2014

Rindu bangat !


Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya hampir 2 minggu kot Zara Faleesya tak pergi Nursery.. Hari ni kena g Nursery balik sebab semua dah kerja.. Sebelum ada ketika mama dia cuti, papa kerja.. Time papa cuti, mama kerja.. Ada juga time nenek dia cuti.. 

Pagi tadi mama dia kata Zara menangis sekejap.. Mungkin tercari-cari mama papa dia kot.. Ya la, dah lama tak pergi Nursery kan.. Harapnya dia bertahan hari ni.. Tapi menangis tak lama la.. Mungkin terkejut je.. Biasanya lepas ni ok la..

#Rasa macam nak cuti je esok.. Jaga Zara..

12 comments:

  1. Replies
    1. Kalau dia nak tidur, memang selalu hisap jari..

      Delete
  2. sama mcm anak buah... kdg nampak dia rindu papa mama dia kat rumah penjaga

    ReplyDelete
  3. biasa mmg cm tu..sian zara..tp comel

    ReplyDelete
  4. kalau dah lama tak pergi nursery memang begitu ler......hihi

    ReplyDelete
  5. Aura mama papa dia kuat..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.