Thursday 27 February 2014

Zara Faleesya ada kembar?

Assalamualaikum w.b.t.. Semalam ada seorang blogger yang buat entri pada Zara Faleesya.. Katanya Zara Faleesya ada kembar.. Errrmmmmmm.. Macamana dia boleh menyelongkar ni.. Sangat hebat.. Di bawah ni antara apa yang dia tulis di entri ni.. Sila baca :


Memang susah nak percaya kot. Selama ni kita dok baca entri dia pasal seorang je anak dia, tapi bila digali-gali rupa-rupanya ada dua orang !. Apa lah nak jadi ni dok sorok-sorok. Nasib baik lah BK ni CSI yang brilliant dan berjaya mengali lubang yang selama ni ditutup rapat oleh si dia ni. Mana tak nya, yang sedia maklum nama anak nya Nur Zara Faleesya tapi ada lagi sorang nama nya Zara Batrisya. Pandai betul la blogger ni keep secret. Meme tak sangka. Korang tak percaya ke? Tapi nak tahu tak siapa blogger 2?Kenal Bro Eraz yang kacak dan bergaya 2? Dia lah orangnya.. Tak sangka kan? Nak bukti ke? Ok jom tengok sendiri. Dah tengok baru komen.

Selanjutnya cerita ni, boleh klik SINI..

Apa-apa pun, terima kasih untuk entri ni.. Korang dah terjah sana? Jom serang.. Tinggalkan 'bom' kat ruang komen dia.. Haha.. Terima kasih sekali lagi..

16 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.