Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 28 February 2014

'Bekalan' hari ni..


Assalamualaikum w.b.t.. Semalam memang 'tumbang' la lepas balik kerja.. Dari lepas sampai je rumah, sampai la bangun pagi tadi.. Rehat je.. Tapi pagi ni masih datang kerja macam biasa.. Tapi dah dibekalkan oleh isteri ubat kat atas supaya demam makin baik.. Paling tak suka demam sebab satunya memang tak selesa.. Kedua, tak boleh nak main sangat dengan Zara.. Nanti dia lak berjangkit.. 'Orang tua' demam ok la lagi, tapi kalau anak kecil, memang kesian la.. Orang tua pun akan terlibat sama kan..

#Jom Solat

13 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.