Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 10 February 2014

Lagi pasal Isteri Ben Ashaari

apa pekerjaan isteri ben ashaari

apa pekerjaan isteri ben ashaari | Assalamualaikum w.b.t.. Sorry bro Ben Ashaari.. Keyword tentang anda dan isteri anda sentiasa sangkut di blog tak seberapa ni.. Al-maklumlah anda blogger 'retis' kan.. Itu belum jadi artis betul, kalau tak, memang bertambah-tambah ramai la yang search tentang anda dan isteri anda serta Qhaliff dan bakal adik Qhaliff nanti.. 

Untuk jawapan kepada keyword 'apa pekerjaan isteri ben ashaari' tu, hanya bro Ben Ashaari sahaja yang boleh jawab.. Wassalam..

25 comments:

  1. dia pn blogger jgk kn.tapi privatize blog dia

    ReplyDelete
  2. retis katakan..mesti ramai y nak tahu..

    ReplyDelete
  3. biasa la manusia ni suka nyibuk kan haha

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan salam singgah petang di sini Eraz..saya pun nak tau jgk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Jom terjah blog Ben, mungkin ada kat sana..

      Delete
  5. haha...popular la isteri abg Ben

    ReplyDelete
  6. Hehe..hari tu arianarose terkejut..kelakar.

    ReplyDelete
  7. Now im wondering..seblom ni xterfikir pon..hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.