Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 21 February 2014

Zara rindu Papa ya ..


Assalamualaikum w.b.t.. Ini gambar yang wife Eraz whatsapp semalam.. Dari petang, Zara macam merengek nak menangis.. Isteri Eraz kata, Zara dah rindukan Papanya.. Masa Eraz call petang semalam, Zara melilau mencari mana datangnya suara Papanya.. Bila malamnya, Zara masih macam tu.. Sekali sekala nampak macam nak menangis..

So sebagai ubatnya, wife Eraz telah berikan kain sarung yang Eraz pakai masa hari sebelum Eraz ke KL baru ni.. Baru la Zara rasa selesa macam sedia kala.. Kesian anak Papa.. Tunggu Papa balik ya sayang.. Sekejap je panggil tinggal.. 

#Papa pun sama.. Rindu kan Zara juga.. Isteri? Pun sama la.. :)

16 comments:

  1. Replies
    1. Begitulah ragamnya Zara Faleesya..

      Delete
  2. Replies
    1. Papa pun kesian jugak.. Tapi Zara lebih lagi la.. Hehe..

      Delete
  3. hahahaha
    so sweet la along eraz ni....
    dtg KL bkursus ke

    ReplyDelete
  4. Sian zara rindu papa..

    ReplyDelete
  5. ololo...hehehe..comelnye pandai rindu2 suwit

    ReplyDelete
  6. itu pengubat rindunya..nasib baik ada kain sarungnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik kain tu tak basuh lagi..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.