Wednesday 26 February 2014

Since 2003 !


Assalamualaikum w.b.t.. Tiba-tiba hari ni teringat kat geng 'sehati sejiwa, sehidup semati' semasa di USM dulu.. Ada di antara kami dari matrix lagi berkawan.. Tapi mula kamcing masa di USM.. 3 tahun lebih 'hidup' bersama.. Macam-macam kenangan ada.. Sampai la sekarang dah kahwin dan beranak pinak.. Bila la boleh berkumpul semula..

Motif entri? Kepada semua rakan-rakan blogger yang muda remaja yang lain, gunalah sebaik mungkin masa muda remaja anda, masa di universiti etc kerana kenangan yang manis itu akan menjadi ingatan yang terindah dan sure punya korang akan rindu.. Jangan biar hubungan BFF korang terputus di tengah jalan.. Dan make sure kalau ada gambar kenangan, simpan elok-elok.. Wassalam..

#Ada satu CD koleksi gambar kami sudah hilang! Sayang betul.. Masa tu kami spend masa bersama di Air Terjun Junjung.. 

13 comments:

  1. Kalau la boleh kembali ke masa itu kan

    ReplyDelete
  2. It does't matter if you can't make 100 friends. Instead, make real friends who are as important to you as 100 is to them. It doesn't matter if you have one, as long as it's a friend that you care about.

    ReplyDelete
  3. kalau ler jarum waktu boleh berputar kembali akak lebih suka zaman study.......banyak kenangan bersama kengkawan.....

    ReplyDelete
  4. Hmm
    Mesti semua dah berkeluarga dan punyai kerjaya.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.