Tuesday 11 February 2014

alamS Legacy by Salam Yahya


Assalamualaikum w.b.t.. Pada suatu hari dulu (macam nak bercerita), dalam kepala Eraz dah decide nak review satu blog dari mana-mana blogger yang komen entri berkenaan.. Dalam ramai-ramai yang komen, Mr. Random telah memilih satu blog untuk direview.. Blog berkenaan ialah alamS Legacy by Salam Yahya.. Jadi hari ni, Eraz anak menunaikan janji tu dan sebenarnya Eraz selalu juga ke blog bro ni.. Cuba korang terjah ke sana, apa yang pertama sekali yang korang akan cakap? 

Warna Biru yang menenangkan pandangan mata, kemas dan OK! Hehe.. Itu yang pertama sekali Eraz terfikir tentang blog bro Salam kita ni.. Penggunaan saiz dan jenis font pun sesuai.. Kalau dah terjah satu-satu blog tu, tak sah kalau tak baca entri-entri menarik.. 

Doa Untuk Mendapatkan Anak Lelaki - Satu entri yang menarik dan mungkin ramai yang mencari..

Selfie Paling Bahaya Di Dunia - Entri ni sangat menarik bagi Eraz sebab kalau korang tengok gambar ke-2 tu, memang korang sendiri boleh rasa gayatnya.. Haha..

Selain daripada itu, bro Salam juga ada menyediakan entri tentang 'My Travelogue'.. Bila baca, terus rasa macam rindu giler nak pergi bercuti.. Last pergi jalan-jalan keluar Kelantan masa wife belum pregnant kan Zara Faleesya lagi.. Sampai la sekarang masih belum ada kesempatan.. Bila la agaknya nak bercuti ni.. Berbeza dengan bro Salam, dia dah pergi banyak tempat macam Korea, Vietnam.. 

Apa-apa pun, terima kasih di ucapkan pada bro Salam Yahya sebab selalu juga ke sini dan tinggalkan komen.. Jadi, kepada pembaca yang lain, jemput terjah baca entri-entri menarik di blog alamS Legacy by Salam Yahya.. Terjah!! Sama-sama kita support antara satu sama lain.. Wassalam..

#Seronok juga review blog.. Siapa pula yang seterusnya? Errmmmm...

12 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.