Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 25 February 2014

Budak 7 bulan !


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, Zara Faleesya dah masuk 7 bulan.. Pejam celik pejam celik, dah 7 bulan.. Rasa macam je lahir dan rasa macam kecik je lagi.. Ala-ala baru lahir.. Perkembangan sekarang, Zara dah tumbuh gigi, dah boleh guling-guling.. Merangkak je belum.. Bercakap tu, sah-sah la belum lagi kan.. Apa-apa, doakan semoga Zara membesar dengan sihat.. Insyaallah.. Amin.. Wassalam..

23 comments:

  1. wah same la with my daughter Inaas......dah masuk 7 bulan jgk

    ReplyDelete
  2. semuga membesar jadi solehah dan sentiasa dilindungi Allah... soooo cute..subhanallah

    ReplyDelete
  3. ok jujur...iman tgk muka si zara ni sebijik dgn muka ank sdre kwn iman.nama dia zara gak.nnt iman mix match kan muka.nebes plak nk tnjk kt eraz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru tahu Budak Kampung ni dipanggil Iman... :)

      Delete
  4. rambut kerinting! hehehe...sama mcm sally time kecik :P

    InsyaAllah..aminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada gambar Sally masa kecik? Nak tengok.. Hehe..

      Delete
  5. Comel..bambamnya Zara...geram akak tengok..:-)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Haah kak, tak lama lagi, boleh buat macam macam la..

      Delete
  7. comel dan tembam.... gerammm

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.