Saturday 8 February 2014

Sepahtu | Juara Maharaja Lawak Mega 2013

Sepahtu | Juara Maharaja Lawak Mega 2013

Sepahtu | Juara Maharaja Lawak Mega 2013 - Assalamualaikum w.b.t.. Semalam Eraz tak tengok Maharaja Lawak Mega 2013 Akhir sepenuhnya.. Tapi sempat tengok semasa pengumuman keputusan Juara Maharaja Lawak Mega 2013.. Saingan nampak sengit antara Shiro dan Sepahtu.. Itu mengikut yang tengok semalam la.. Tapi rezeki nampaknya memihak kepada Sepahtu sebab katanya berjaya memberi persembahan yang cemerlang semalam..

Yang mengejutkan ialah kumpulan yang baru setahun jagung, Bocey berjaya mendapat tempat ketiga semalam dan berjaya menewaskan kumpulan senior, Jambu serta peserta solo, Nabil.. Nampaknya orang di luar sana mahu kan muka baru yang berbakat.. Tahun 2014 macamana? Masih rezeki Sepahtu atau mungkin Jozan? Atau akan ada muka baru lagi? Tunggu dan lihat..

Keputusan Penuh Maharaja Lawak Mega 2013

Juara : Sepahtu
Naib Juara : Shiro
Tempat Ketiga : Bocey
Tempat Keempat : Jambu
Tempat Kelima : Nabil

#Semalam semasa pengumuman pemenang, ada satu peserta menunjukkan muka macam terkejut.. Kenapa? Hanya dia yang tahu.. Tak de rezeki kot.. Bukan Eraz seorang yang perasan, tapi family lain pun..

Kredit : Foto NSTP

6 comments:

  1. dtg balas kunjungan. salam kenal =). http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/02/segmen-my-best-entry-bubblynotescom.html

    ReplyDelete
  2. suka shiro tetapi bocey terbaik......

    ReplyDelete
  3. hai. ni entry review blog awak :)
    http://nurulzayani.blogspot.com/2014/02/review-blog-eraz-fadli-dan-mira.html

    ReplyDelete
  4. tahniah untuk sepah tu, farah sempat kerling2 jer eraz, malam semalam ash meragam sikit...hik hik hik...

    ReplyDelete
  5. sepah terbaik... tapi bocey budak baru nampak lagi gempak semalam..apapun rezeki diorang..

    ReplyDelete
  6. Tahniah semua..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.