Saturday 22 February 2014

Yes Boss Episode 3 | 4

Yes Boss Episode 3 | 4 - Assalamualaikum w.b.t.. Yes, Boss! drama di TV3 sebenarnya.. Tapi kalau korang google, akan keluar info tentang filem hindustan Yes Boss lakonan Shah Rukh Khan dan Juhi Chawla.. Haha.. Pernah dengar tentang drama ni sebelum.. Rasanya drama ni start last week.. Di sebabkan hari ni travel day balik dari KL, so pukul 6 memang dah ada kat rumah dan ter on TV3.. Drama ni lakonan Fahrin Ahmad dan Emma Maembong..

Macam biasa, ini pun drama adaptasi daripada novel.. Lagi satu silapnya, tayangan drama macam tak sesuai.. Bagi Eraz, ia bukan di waktu puncak walaupun hujung minggu.. BTW, ini Eraz jumpa sikit sinopsis untuk drama Yes Boss Episode 3 dan 4.. Untuk tonton online, cuba korang google, sure ada..

Yes Boss Episode 3 - Aryana terpaksa balik lewat kerana menunggu Ilham menyiapkan kertas kerja.. Ketika ingin pulang ke rumah, Aryana diganggu oleh Mat Rempit.. Aryana ketakutan dan menangis..

Yes Boss Episode 4 - Ilham pelik kerana Aryana sering tidak keluar pejabat pada waktu tengahari.. Akhirnya, Aryana akur memberitahu Ilham bahawa dia membawa bekal dari rumah..

Dari apa yang Eraz tengok drama Yes Boss episode 3 ni, ada unsur lucu, romatik, percintaan dan drama la.. Apa-apa pun, selamat menonton drama Yes Boss Episode 3 dan 4..

7 comments:

  1. betul tu. waktu tayangan memang tak sesuai. saya pun kebetulan tertengok citer ni masa episod 1 minggu lepas. lagi 1, takde pun diwar-warkan kat tv waktu tayanganya. seolah - olah tak diambil peduli. mungkin diorg fikir citer ni tak kemana.... opss..

    tapi citer ok lah....

    ReplyDelete
  2. Hmm...terbaik..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.