Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 3 February 2014

Boleh teka buah ape ni?

Assalamualaikum w.b.t.. Ada siapa-siapa boleh teka ini buah ape? Serius susah giler nak cari kat Kota Bharu ni..

22 comments:

  1. buah apa ni? tak pernah tengok pun

    ReplyDelete
  2. penampakkan imej macam buah avocado...

    ReplyDelete
  3. buah nie ...keras jer.....macam avocado pun ada jugak....

    ReplyDelete
  4. macam amra campur asam limau jeee

    ReplyDelete
  5. Sedap ke? X ingt prnah mkn atau tak...Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sempat nak try.. Wife kata, itu tak masak betul betu lagi..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.